کنفدراسیون فوتبال آسیا، قلعه‌نویی و ملی‌پوشان را نقره داغ کرد

کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا باز هم آرای سنگینی علیه تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه سپاهان اصفهان صادر کرد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا، قلعه‌نویی و ملی‌پوشان را نقره داغ کرد
کد خبر : ۶۱۴۵۰

با وجود گذشت بیش از 40 روز از پایان مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا 2023 قطر که به قهرمانی تیم میزبان انجامید، آرای کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) علیه تیم‌ها و عوامل آنها به‌خاطر تخلفاتی که در طول رقابت‌ها یا پس از آن مرتکب شدند، ادامه دارد.

به نقل از تسنیم این کمیته اخیراً آرای جدیدی علیه فدراسیون فوتبال کشورمان و اعضای تیم ملی ایران صادر کرده که به شرح زیر است:

فدراسیون فوتبال به دلیل خروج دیرهنگام اعضای تیم ملی ایران از رختکن که سبب تأخیر در شروع دیدار با قطر به مدت یک دقیقه و 40 ثانیه شد، به پرداخت مبلغ هزار و 250 دلار محکوم شد.

علیرضا جهانبخش به دلیل حضور نیافتن در مصاحبه تلویزیونی بلافاصله بعد از بازی با قطر پس از درخواست AFC، باید جریمه‌ای به مبلغ 10 هزار دلار پرداخت کند.

مهدی طارمی به دلیل غیبت در مصاحبه تلویزیونی بلافاصله پس از دیدار با قطر با وجود درخواست مسئول کنفدراسیون فوتبال آسیا، 10 هزار دلار جریمه شد.

* امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی ایران به دلیل غیبت در مصاحبه تلویزیونی بلافاصله بعد از بازی با قطر با وجود درخواست کنفدراسیون فوتبال آسیا، به پرداخت جریمه‌ای 10 هزار دلاری محکوم شد.

فدراسیون فوتبال به دلیل اطمینان ندادن بابت حضور سه عضو تیم ملی فوتبال این کشور در مصاحبه تلویزیونی بلافاصله بعد از مسابقه، باید جریمه‌ای به مبلغ 10 هزار دلار پرداخت کند.

سعید عزت‌اللهی به دلیل زیر سؤال بردن تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا بابت انتخاب داور دیدار با قطر (احمد العلی از کویت) و زیر سؤال بردن بی‌طرفی و صداقت وی، به پرداخت 5 هزار دلار جریمه نقدی محکوم شد.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
تسنیم
مجله زندگی
ارسال نظر